kulturskolen roskilde
fordybelse og fællesskab

fyraftenskoncerter på roskilde bibliotek

Nyt samarbejde med Roskilde Bibliotekerne byder på store koncertoplevelser på Roskilde Bibliotek hver anden uge i hele 2024.

KULTURSKOLEN LYSTE OP I MØRKET

Årets Lysfest i Roskilde blev en succes, med projektet VÆV som indledende performancekunstværk med 120 elever fra Kulturskolen og BGK Roskilde.

Forvent at se os i gadebilledet i den kommende tid!

Vi har nu fået vores helt eget nye logo og en visuel identitet, og vi glæder os til at tage det i brug i alle sammenhænge!

VI ER I GANG!

Undervisningsåret er i fuld gang – og vi er altid åbne for at modtage nye børn og unge med lyst til musik og kunst!

BGK cykel

kulturskolen roskilde – én skole med nyt navn

Roskildes to kultur- og musikskoler er nu blevet til én samlet organisation, der tilbyder undervisning i musik, billedkunst og en række andre kunstfag og kulturaktiviteter for børn og unge i hele Roskilde Kommune